2 sie 2016

Witajcie!

Jeżeli tu trafiłeś, to wiedz, że jestem niezmiernie szczęśliwa z Twojego przybycia i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.

Obrażoną Machafuko zostawmy na później, a teraz zapoznajmy się jako tako z tym blogiem, którego założyłam co prawda pod wpływem chwili, ale wiążę z nim ogromne nadzieje.

Jako, że ostatnio polubiłam te stare, dobre czasy świetności Lwiej Ziemi, akcja dzieje się za panowania Mohatu. Na początek nie ma co marzyć o wielkich przygodach i trzymającej w napięciu fabule, ale zapewne pojawi się parę tajemnic i ten mroczno-groźny klimat, który osobiście uwielbiam w opowiadaniach. Nie obiecuję, że posty będą pojawiać się często, ale mam nadzieję, że chociaż raz w miesiącu uda mi się opublikować rozdział. 

Ostrzegam od razu, że pierwsze posty mogą być słabe i odrobinę chaotyczne, ale już dawno nie pisałam w narracji pierwszoosobowej.

~Enjoy 

6 komentarzy:

  1. No nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio łapczywie połykam wszelkie nowe blogi z KL, więc cieszę się niezmiernie :D Czekam na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedzam Machafuko, patrzę na zakładki i tu nagle:Nowy blog... Takie co? No i oczywiście od razu klikam. Tak, mam potrzebe opisania ci jak tu trafiłam xd
    Ogólnie to mega się ciesze, że bd miala drugiego bloga i jakaby nie była fabuła na pewno blog bd świetny bo w końcu stworzyłaś go ty! Mistrzyni opisywania emocji i wszystkiego co z tym związane:*
    Także cierpliwie wyczekuje pierwszego rozdziału i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ''Ostrzegam od razu, że pierwsze posty mogą być słabe i odrobinę chaotyczne [...]''. Weź mnie nie osłabiaj! Genialne! Jakoś w to nie wierzę. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam na pierwszy rozdział ^^ ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :-)
    Czekam na rozdziały ;-)

    OdpowiedzUsuń